Skriva-brev-natt

Hade på känn att det inte skulle skrivas här så ofta. Men jag tror ni har klarat er ganska bra ändå. Jag har den senaste tiden vart ute och åkte runt i hembygden och fotograferat min familj. Det ska bli min slututsällning. Kom tillbaka till skolan i fredags, och har idag gjort den första sållningen av bilder. Igår blev det filmmys med ett gäng klasskompisar som gick i fullständig fotoanda, inklusive glass med chokladsås och galna skratt.
 
Fick svar från min brevvän för snart ett par veckor sen. Det var verkligen alldeles speciellt att öppna ett brev som var handskrivet. Har de senaste dagarna tänkt att jag ska skriva ett svar, men jag har inte kommit längre än till att köpa nytt papper och nya pennor. Tror att idag/inatt blir då jag börjar skriva det. Mina sovvanor har rubbats ordentligt sen jag var hemma i tre veckor och fotograferade. Igår låg jag och sov till klockan 16.. Och har inte kommit i säng tidigare än 01 de senaste veckorna heller. Men som sagt resten av kvällen/natten kommer jag skriva ett brev och lyssna på fin musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0