Redigering av utställningen

Redigeringen är i startgroparna nu och jag ska göra ännu en sållning av bilder till utställningen. Tiden har gått så galet fort, för om mindre än tre veckor är vernissagen och stressen över. Bortblåst. Men jag tycker det ska bli så spännande att få se vad mina klasskamrater kommer sätta ihop. Kan inte fatta att jag redan har gått här i åtta månader, sanslöst. Alla minnen med klassen spelas som en film och jag kommer fortfarande ihåg känslan från första dagen.
 
Men nu är det full fokus på utställningen. Kommer lyssna på mycket Mando Diao och Mogwai nu under tiden. Deras senaste skivsläpp får mig i en bra stämning som jag vill smitta av extra på mina bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0