Packar upp Forsa i Tingsryd

Har varit hemma i snart två veckor. Tiden den går. Har inte riktigt hunnit känna efter (eller inte velat) att jag verkligen är hemma och inte kommer åka tillbaka till Forsa för att studera något mer. Där var min trygghet. Började packa upp mina väskor för ett par dagar sen. Inte ens då slogs jag av att jag inte åker tillbaka. De senaste dagarna hemma har jag varit lite med familjen, sovit, legat i trädgården med katterna och haft finaste Emma på besök i några dagar. Ett par vändor till Karlskrona. Nu blir det några dagar till att städa och bara vara, för på lördag börjar jag jobba. Hela sommaren. 
 
 
 "Man träffar människor. En del lägger man inte märke till, några stannar i ett par månader och så finns det andra som aldrig försvinner. Jag har träffat min klass, det var nio månader sedan. Hela jag gråter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0